به خط سوم خوش آمدید. اینجا تحلیل مسائل الهیاتی، ادبی، اجتماعی، ادیان و عرفان، با در نظر گرفتن احترام به تفکرات و بدور از تعصب انجام می شود. خط سوم مستقل بوده و تحلیل ها بر مبنای آراء حضرت شمس تبریزی و سایر عارفان از شریعتهای مختلف انجام می شود. تمام مقالاتی که درج شده اند تا لحظه درج به نظر صحیح بوده اند لیکن در علوم انسانی چیزی ثابت نیست و ممکن است این نظر تغییر کنند پس لطفا شما هم چیزی را بدون تفکر نپذیرید. برای اطلاع از کلیات خط سوم بر روی یکی از لینکهای زیر کلیک فرموده و یا به پیج هایی که در ادامه معرفی شده اند مراجعه فرمایید:

 


تعریف خط سوم (کامل)
در ویکی پدیا
مبانی فکری خط سوم آرشیو مقالات
تبلیغ مرتبط در رسانه ها راه های تماس


خط سوم در اینستاگرام

ورود

اینستاگرام:
پیج اینستاگرام با جمعیت حدود ۱۰.۰۰۰ نفر به بیان مسائل مربوط به ادیان، عرفان، حکمت، فلسفه، مسائل اجتماعی و… بصورت مفصل می پردازد. دوستانی که در آنجا حضور دارند اکثرا از متفکرین حوزه ادیان، عرفان و علوم انسانی، فعالان، تصمیم گیران و تصمیم سازان حوزه های فرهنگی و اجتماعی هستند.
ادامه مطلب...


 

خط سوم در توییتر

ورود

توییتر:
در اکانت توییتر فقط ابیات ناب درج می شود و در حال حاضر ۱۰.۰۰۰ نفر از دوستان حضور دارند. هر ماه بیش از نیم میلیون نفر با توییتها در ارتباطند.
ادامه مطلب...


 

خدمات خیریه خط سوم

ورود

خدمات خیریه:
پیج خدمات خیریه خط سوم در اینستاگرام جهت اطلاعرسانی فعالیتهای عام‌المنفعه تشکیل شده و درحال حاضر حدود ۱۵۰۰ نفر از خیرین در آن حضور دارند. فعالیت اصلی این پیج، معرفی مناطق محروم، نیازها و ارائه گزارشات از فعالیتها است.
ادامه مطلب...


 

خط سوم در تلگرام

ورود

کانال تلگرام:
از ابتدا قرار نبود که خط سوم در تلگرام کانال داشته باد. معمولا اینطور بود که یادداشت ها در یک کانال تلگرام نوشته می شد و دوستان درخواست داشتند که آنها را مطالعه کنند اما بعد از مدتی، جمعیت حاضرین در کانال بسیار رشد کرد.
ادامه مطلب...


 

خط سوم در فیسبوک

ورود

فیسبوک:
در حال حاضر اکانت فیسبوک خط سوم حدود ۶.۰۰۰ نفر عضو دارد و این قدیمی ترین رسانه خط سوم است که از سال ۲۰۱۴ فعالیت دارد. اکثر اعضای پیج را فرهیختگان و طرفداران سنتی فیسبوک تشکیل می دهند.
ادامه مطلب...


 

خط سوم در تامبلر

ورود

تامبلر:
تامبلر هم یکی از شبکه های اجتماعی است که خط سوم در آن حضور دارد. اصلی ترین استفاده از این شبکه برای نمایش در نتایج جستجوی گوگل است. محتوای درج شده توسط خط سوم در این شبکه اجتماعی، همان است که در توییتر و فیسبوک درج می شود.
ادامه مطلب...


 

شبکه های نشر محتوای ویدیویی:
از اواسط سال ۹۸ مقرر شد که ویدیوهای خط سوم در آپارات و یوتیوب قرار بگیرند. در حال حاضر، این ویدیوها بصورت متوسط ۵۰.۰۰۰ بازدید در ماه دارند. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه و یا برای ورود به هرکدام بر روی نماد آن کلیک کنید.

یوتیوب آپارات

یوتیوب

آپارات


 

پیام رسان های داخلی:
اکثر ما خاطره خوبی از شبکه های اجتماعی داخلی نداریم. سروش، ایتا، گپ، آیگپ، بله و روبیکا که هیچکدام را با میل خودمان استفاده نکرده ایم بلکه از سر اجبار بوده. خط سوم در این شبکه ها هم حضور دارد اما نه بصورت همیشگی بلکه در زمانی فعال می شود که شبکه های اجتماعی خارجی قطع شوند. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه و یا برای ورود به هرکدام بر روی نماد آن کلیک کنید

بله ایتا سروش

بله

 

ایتا

 

سروش

 

روبیکا گپ آیگپ
روبیکا گپ آیگپ

 

 

آیا کسی را می شناسید که به این موضوع علاقمند باشد؟
از طریق لینک های زیر برای او ارسال کنید
twitter Twitter whatsapp WhatsApp telegram Telegram
facebook Facebook email E-mail pinterest Pinterest
linkedin LinkedIn tumblr Tumblr vk VK
hknews HK-News xing XING reddit Reddit